כל מה שצריך לדעת על הפקת סרטוני תדמית

כל יזם, בעל עסק או חברה יודע שכדי לקדם כל פרויקט, מוצר או שירות מומלץ לו להחזיק בסרטון תדמית שמעביר את המסרים המדויקים לכל קהל הלקוחות הרלוונטי. עבור יצירת סרטון תדמיתי טוב צריך ללא ספק הרבה כישרון ולא מעט מעוף. ועל כן כדאי לבחור בחברת הפקת סרטוני תדמית שתפיק לכם את הסרטון בצורה הטובה ביותר. לא מעט מומחים שנמצאים בתחום ניהול המוצרים צריכים לשאול את השאלות הממוקדות לפני כל הפקה של סרטון תדמיתי, כגון – מי קהל היעד של המוצר או השירות? באילו פלטפורמות יוצג הסרטון ואיך מומלץ להשיק אותו ולמתג אותו בשוק וכולי. יש לענות על שאלות רבות ולאפיין את הסרטון בטרם מתחילים ליצור אותו כדי שיצליח לענות על כל הציפיות והדרישות של החברה וכמובן שיעמוד בתקציב שהחברה מעוניינת להקציב עבורו.

מה מכיל סרטון תדמיתי?

סרטון תדמית הינו סרט שמטרתו ליצור רושם חיובי לכל מוצר ושירות של עסק או חברה. זו דרך פופולרית מאוד בימינו לרכוש את אהדתם של הלקוחות הקיימים ובנוסף להגדיל את מאגר הלקוחות. בשנים האחרונות עסקים משתמשים בסרטונים אלו, למעט מטרות שיווקיות, גם למטרות הדרכה, הסברה או לחברות של משקיעים ועוד. יש להבין שכל עסק או חברה שמעוניינים לפרסם את עצמם בשוק, יתבקשו ליצור סרט תדמיתי שיהווה מעין כרטיס ביקור אטרקטיבי ומקורי שמנגיש את כל היתרונות והשירותים שהם מציעים, כשבסרט יוטמנו כל הסיבות המשכנעות מדוע כדאי לבחור דווקא בהם. סרטים אלה נעים לרוב בין חמש דקות לעשרים דקות בהתאם למטרתם, שהיא בסופו של דבר יוצרת הנעה לפעולה.

סרטון תדמית באמצעות אנימציה

תחום האנימציה הוא תחום רחב ומגוון ומעניק פתרונות יצירתיים וייחודים להרבה חברות שמעוניינות בסרטוני תדמית עבור העסק או המוצר ועוד. ברור הרי שיצירת סרטון אנימציה יכול להתאים כל עוד הוא מגובה עם תסריט טוב ויש לו קשר ישיר וטבעי לייעודו של הסרטון. אנימציה מכניסה לתוך הסרטון הרבה חן, הומור ושובבות ויכולה לתפוס קהל יעד מגוון. לעיתים מסרים עוברים הרבה יותר טוב, ומשיגים את המטרה, כשהם מובאים באמצעות אנימציה מאשר על ידי צילום שקוף של המציאות וההפך.

אז למה סרטון ולא מודעה כתובה או באנר? יש היום מגוון של רעיונות לשיווק יצירתי של מוצרים או שירותים וכולנו מכירים אותם. הייחוד בסרטון תדמית שהוא מאפשר להעביר שלל רעיונות ולהטמיע את המסר שאנחנו מעוניינים לחשוף לכל מי שצופה בו על ידי חוויה רגשית וחושית בזמן קצר. לכל סרטון יש התחלה, אמצע וסוף וניתן להכניס אליו מגוון אלמנטים כמו מוסיקה, אפקטים מיוחדים וכולי. סרטון תדמיתי יכול לתפוס את העין הרבה יותר ממודעה פשוטה בצד הדף. ניתן להטמיע אותו ברשת החברתית ולייעד אותו למקומות אסטרטגיים שכן הוא יפנה ישירות לקהל היעד המבוקש.
נסכם שסרט תדמית יכול להעביר מנעד של רגשות עד כדי חוויה מטלטלת – למעשה כל מה שנרצה יהיה ניתן להעביר בסרטון, זה כל עוד הוא נשען על תסריט טוב, בימוי והכי חשוב רעיון מקורי!
חזרה אל דף הבית

שיחת ייעוץ חינם?
Call Now Button